Äntligen !

Nu är jag ÄNTLIGEN mammaledig igen! Nu ska jag vara hemma och bara vara med min underbara son och släppa verkligehetens alla måsten! Kändes konstigt vid tanken på att släppa allt på jobbet och bara vara ledig, jag gjorde det lite festligt och bjöd på Pollykaka till fikat idag =) Den blev så god och väldigt uppskattad! Klockan 16.30 idag gick jag hem med ett leende på läpparna vill jag lova! Otroligt härligt =)




Pollykakan som t.om var ännu högre när jag gräddade den hehe men sen när den stog under plastfolie hela natten så sjunk den ihop lite till en jättesmärrig kladdkakekaka liksom! =D SKITGOD

Kommentarer
Postat av: carro

Jag måste sluta läsa din blogg då jag är hungrig, då blir man ju bara ännu hungrigare ;D

2008-11-14 @ 23:35:43
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Maria

RECEEEEEEEEEEPT tack ;-)

2008-11-15 @ 14:32:43
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0