Familjen sömntuta

Jag och André har funderat på om vi ska starta ett eget efternamn, en början på en ny släkt, så sömntuta, trötter eller nåt annat sleepy kanske skulle passa oss hehe. Idag skulle vi egentligen på kyrkis och umgås med familjer och barn men istället vart den en rejäl sovmorgon. 10.15 vaknade Milian så jag slog på barnprogram åt oss och låg & drog oss ända till 10 över 11 då jag masade mej sakta in i duschen medans Milian och André fortsatte tittade på bompa tills jag var klar. Alla Milians favoritprogram kommer efter varann då vid 10 så det är perfekt ifall man vill dra sej lite =) Händige Manny, Musse Piggs klubbhus m.m han sitter alldeles road och glad i sin säng då det är barnprogram =)

Nu sitter jag och André och dricker kaffe så vi vaknar till någon gång =D


Kommentarer
Postat av: Lina

hihi, ja tänkt den som fick sova så länge. Saknade er på kyrkis idag.

2008-11-12 @ 17:43:21
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0