Fars Dag

Igår efter jobbet så köpte jag med mej tacos och en tårta till vår pappa här i huset =) Eftersom han har gått och blivit lite smått blomtokig(!) så tyckte jag att det skulle passa med en annan fin och lite mer avancerad grej än en bukett, så han en STOR vit Amaryllislök som kommer blomma så fint till i advent =) Sen kan han sätta ut den till sommaren så den blommar och ta in den sen igen så att den blommar och göra så år efter år!

Efter mat och fika så åkte vi ner till min farmor och för att fika ännu mera =)
Vi (mina) syskon gav vår pappa en jättefin dörrkrans som han kan hänga upp sin lägenhetsfastighet där han bor och även hyr ut lägenheter så vi tyckte att det var en perfekt farsdagspresent =)



Kommentarer
Postat av: Andreeeee

Jag är så stolt och glad att jag inte finner ord! Michaela du är världens finaste och goaste människa.

Tack för ALLT!!

2008-11-11 @ 07:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0