Den Barnfria Lördagkvällen

Jag kan säga att jag har TYVÄRR inga kort att bjuda på sen igårkväll, jag glömde helt bort kameran! André har filmat lite som tur är så det finns lite dokumenterat men jag kan säga så mycket som att vi hade VÄLDIGT KUL!
Kl.18 hade vi bjudit hit 4 av våra vänner (Lina, Micke, Nadja & Johan)  på middag. Vi bjöd på Tacopaj (recept kommer), en härlig sallad och gott vitt vin till det! Sen blev det kaffe och pepparkakaschokladpudding med grädde med tequilan "Baja Päron" till efterätt. Vi tycker att "Baja Päron" är så roligt namn så det blev lite skämt om det "att imorgon lär vi Baja Päron" osv ;) Sen blev det till att spela spel! "Med andra ord" sånt jävla bra spel! Ni som inte spelat det måste göra det =) Man är lagvis 2 och 2 och man ska förklara ord för varann på tid, som banan till exempel: Frukt, lång gul! Klarar personen det så drar man nya paletter tills tiden är ute på 30sek också går det runt sådär. Det kan bli så jävla roliga förklaringar som helst! Vi drack cider och åt snacks & körde 3 omgångar med paus och musik, dans. Sen tog vio och sprättade champagnen som har stått hut länge som helst! Ja jag hade skitkul! Vi gick och la oss vid 02 och jag har inte ont i huvudet alls idag men däremot är jag hungrig hela tiden! =)

Milian sov hos sin mormor och det hade gått hur bra som helst, somnade 20.30 och vaknade 09.30. Han har varit så duktig, jag och André ska vakna till lite och gå bort och hämta hem honom =) Vi saknar vår lilla góunge!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att kvällen vart lyckad! för oss vart de lungt vi köpte mat på tic´s istället ;)

vi hörs snart!! KRAM :)

2008-11-16 @ 14:28:14
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt när vi skulle blanda "paren" och alla drog sin respektive ändå :D överlägset roligt

2008-11-16 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0