Solen skiner

Idag och imorgon är jag ledig, såååååååå skönt! Jag hade tänkt ta en riktig sovmorgon idag men vaknade 08.45, och håll i hatten, utsövd! (La mej tidigt igår iofs) Milian sover än däremot och han har blivit som en väckarklocka och kommer vakna kl.10 =)
Vet inte vad vi ska hitta på idag, André jobbar men jag tror vi ska bara vara och gå en promenad sen. Syrran skulle väl komma hit efter jobbet och hon slutar 14. Funderar på att provbaka Pollykakan som Lina bjöd på ifredags, om jag kommer mej iväg på affären och köpa polly vill säga =)

*Jo Älskling när du ser det här, GOLVET BLEV JÄTTEFINT, du är så duktig! Ring sen när du får någon tid över =)

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för alla snälla och fina ord! :) Ni bor verkligen superfint ni med :)

Vi har bott här i snart 2 år. Hur länge har ni bott i erat hus? Kram

2008-11-11 @ 11:54:06
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0